Våra senaste

NYHETER

Här hittar du de senaste nyheterna från Diflex, där vi delar med oss av viktig information, branschnyheter och lite allmänt om vad som händer på Diflex.

Fjärrskrivbord, vad är fördelarna? Vanligaste supportärendet?

Fjärrskrivbord, vad är fördelarna? Vanligaste supportärendet?

Frågestund med vår firstline tekniker Lucas. - Vad är fördelarna…
Gasell 2018

Gasell 2018 - Diflex utsedd som Gasell för andra året i rad!

Diflex fortsätter sin stadiga tillväxt och som kvitto på bedriften…

Varmt välkommen till oss Peter Håkansson!

Diflex fortsätter växa och expandera, tack vare nya kunder…
Diflex - Personlig IT utan överraskningar

IT-branschens paradox, icke-problemet ingen vill tala om

Det känns som att det är hög tid att ifrågasätta IT-branschens…
Diflex - Teams

Teams ersätter Skype för Företag

Teams är en komplett lösning för chatt och onlinemöten. Håll…
Diflex - Superföretag 2018

Diflex är utsett till ett Superföretag 2018 av Veckans Affärer!

Endast 728 bolag blev utsedda till Superföretag 2018, det är…

Frukostseminarium om OneDrive och SharePoint Online

Utvecklingen gällande Office 365 går fort framåt, fler och…

Uppdaterad hemsida

Under sommaren har vi jobbat hårt på att ta fram en ny hemsida,…

Besök av kommunledningen & Ängelholms Näringsliv

Idag har Ängelholms kommunledning tillsammans med Ängelholms…

Möt medarbetare

Patric Matsson

Jag har i grunden en bred gymnasial IT utbildning. Kort efter examen började jag på Diflex som tekniker och arbetade huvudsakligen med enklare supportärenden. Sedan gick jag vidare till second line och därefter third line.  Detta innebär mer avancerade ärenden och installationer. Som installationstekniker lyfter jag in nya kunder i Diflex driftsmiljö, och arbetar sedan som kundansvarig när installationen väl är färdig.

Följ oss på sociala medier