Få snabb

SUPPORT

Vi på Diflex satsar hårt på att ge er som kund den bästa servicen. Här ser ni enklaste sätten att få snabb kontakt med en tekniker.

Vår support finns tillgänglig för er alla helgfria arbetsdagar 07.00 – 17.00.
För er med jouravtal finns det ytterligare möjligheter.

Telefon: 0431-44 99 50

Mail: support@diflex.se

Fjärrsupport

Ni kan också välja att luta er tillbaks och låta en tekniker från Diflex att koppla upp sig och felsöka er dator.

Så här fungerar det:

  1. Du ringer till oss på tfn 0431-44 99 50 och bokar tid med en tekniker
  2. Ladda ner Fjärrsupport programmet
  3. Vi fjärrstyr din dator och åtgärdar felet
  4. Vi avslutar och kopplar från

Ladda ner Diflex Support för:

           

Aktuell driftstatus

Kanske felet du upplever är ett känt fel, för att kontrollera besök gärna får driftsblogg.

VPN

Klicka här för att ladda ner en VPN klient.

Epost

Klicka på en utav ikonerna för att komma till vår webbmail.

Supportportal

Ni kan även lägga in ett ärende i vår supportportal, ni kan därefter följa ärendet och aktuell status.

Klicka här för att komma till vår portal.

Kontakt

Vår support finns tillgänglig för er alla helgfria arbetsdagar 07.00 – 17.00.
För er med jouravtal finns det ytterligare möjligheter.

Telefon: 0431-44 99 50

Mail: support@diflex.se

Möt vår supportchef

Peter Håkansson

Som supportchef så ligger mitt primära fokus på att ärendehanteringen blir så snabb och effektiv som möjligt. Alla ärenden är viktiga för mig, vissa är snabba att lösa och vissa är mer omfattande och tidskrävande. Den stora utmaningen som supportchef, är att få bollen i rullning snabbt, så att inkomna ärenden omgående når rätt tekniker för snabb åtgärd.

Mitt motto är: ”Se behovet, Fyll Behovet”.

 

Följ oss på sociala medier